6.12.2015

SSO vs. Ja: Trenowanie koni


Jestem okropnym leniem jeżeli chodzi o trenowanie koni :P Garstka wytrenowanych kobył w mojej stajni nie dorównuje 1 levelowcom.. No cóż, widocznie to nigdy się u mnie nie zmieni


W sumie nie ma teraz co narzekać na szybkość treningu. Doszło sporo nowych wyścigów, a ilość exp'a została sporo zwiększona! (nawet pamiętam tą aktualizacje!!11!11one!1)


Oczywiście moją zmorą są faile.. Koń zahaczy, nie przeskoczy, uderzy, nie ominie itd... 
Tego komentować chyba nie muszę

4 komentarze:

  1. Jaki troll na końcu. X'D
    Ja zawsze mam tak, że jak kupię konia, to wpierw go muszę wytrenować, aby kupić następnego. ;3

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie postanowienie! Nie przetrwało długo :3

      Usuń
  2. Ehh ja na 11 wygenerowanych mam 2..

    OdpowiedzUsuń