4.12.2015

SSO vs. Ja: Robienie reputacji

Na ten weekend przygotowałam krótką serię "SSO vs. Ja" :D

Dzisiejszym tematem będzie robienie zadań z reputacją!



Jestem wieelkim leniem, przez co zadania z reputacją to moi wrogowie. Kiedy nie ma wyznaczonego zadania za jakiś poziom reputacji - nie robię daily. Czasami zdarza mi się jakieś zrobić "bo tak mi się chce" ;p Przykładowo, "reputacją", z którą męczę się już na pewno pół roku jest archeologia w DUD. Został mi tylko czerwony szkielet dinozaura, ale za nic mi się nie chce go szukać ;_;
Śmieciarka hshshs
Jak już postanawiam zrobić dzienne zadania z jakieś obszaru, akceptuję wszystkie, a potem jeżdżę po całym pomarańczowym obszarze na mapie, strzelając w danym miejscu jakiego urządzenia mam tu użyć 
Raper pan Hayden
Oczywiście na koniec, kiedy już cała mapa jest w zielonych punktach, wywala mnie z gry i 16 questów trza od nowa <-- Moja logika *bo po co akceptować od razu*

To na dzisiaj tyle, pa!  


2 komentarze:

  1. X"D Się uśmiałam.. seriosly.. braffo ty.
    Właśnie zauważyłam, że osoby z LT nie przykładają zbyt wiele uwagi do takich rzeczy jak repka... a osoby bez LT wręcz przeciwnie.. jak się kupi za własny hajs SR, to potem się nabija repkę raz-dwa.. a przynajmniej się stara. ;--;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do udziału w konkursie należy tylko zaobserwować bloga!
    http://starstable-ilvy.blogspot.com/2015/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń