29.12.2015

Nowe fabryki toltu - nowe islandy!

SSO pokazało nam na FB zajawkę nowych maści islandów :D

(Tak jakbyście nie wiedzieli z innych blogów czy coś)

No więc tak..
Pierwsza maść zdecydowanie pojawi się u mnie w stajni - wygląda mi on na takiego indiańskiego konia :D (jeszcze tylko pióro w uchu  w grzywie i ideolo
Drugi siwek to standardowy brak tuszu u SSO
Trzeci jest jakiś taki inny od normalnych maści w grze - myślę, że on też zawita u mnie w stajni  :D

Nowe maści pojawią się 6 stycznia

PS: Podoba wam się nowy wygląd bloga? Ogółem ciągle nad nim pracuje - mam na oku dużo ładniejszy szablon, ale mój mózg nie ogarnia jak zrobić w nim nagłówek :)) 

2 komentarze:

  1. Szablon jest fajny, serio... taki czysty... o,e

    A co do maści - ta po prawej jest moja. <3 Ma genialną "maskę" na twarzy i kolorystykę także niebanalną.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń