16.12.2015

Moja opinia o prowadzeniu koni!

No więc dzisiaj przyszedł historyczny dzień dla graczy - zostało dodane prowadzenie koni!


No więc tak...  
Zacznijmy może od wymagań tej opcji - zgodnie z wcześniejszymi uprzedzeniami musimy mieć Star Ridera, minimum 10 lvl oraz zapłacić 135 Star Coins. Funkcję możemy wykupić u każdego trenera koni.


Według mnie opcja idealnie nadaje się do scen w serialach, póz do editów, czy zwykłych zdjęć na bloga. Mimo wszystko uważam, że postać idzie odrobinkę za wolno, a koń jest przez nią po prostu ciągnięty - jednak ta wada jakoś zbytnio nie popsuła mi całej frajdy :) Nie można również wyjść ani wejść w tym stanie do stajni macierzystej, co jak dla mnie jest minusem (ale nie przesadzajmy)


Oczywiście prowadzenie konia ma też swoje plusy! Możemy wejść w ten sposób do podwózki i w pełni jej używać, kolor "wodzy" (yhh, chyba tak powinno się je nazwać) dopasowuje się do koloru ogłowia (jak dla mnie to zaleta), możemy prowadzić każdego konia (i kuca :D), możliwe jest zrobienie zdjęć z perspektywy jeźdźca (chociaż na odpowiedni moment trzeba poczekać) no i oczywiście samo prowadzenie!
Przykład zdjęcia z fajnej perspektywy :D

Podsumowując:
Wady:
- odrobinę za wolno
- koń jest "ciągnięty" przez postać
- brak możliwości wejścia i wyjścia do (z) stajni macierzystej używając tej opcji
- cena jak dla mnie powinna wynosić 100 sc (żeby zmieścić się w sobotniej wypłacie)

Zalety:
- możliwość wejścia do podwózki i korzystania z niej podczas używania tej funkcji
- kolor wodzy (ciekawe jak to odmienić hshss) pozostaje taki sam
- możliwość prowadzenia wszystkich koni łącznie z kucami
- nowe możliwości zdjęć
- samo prowadzenie!


Do zobaczenia!

PS: nie będę pisać o reszcie aktualizacji, wszyscy wiedzą co dodali ;d

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale uzda jest bardziej kojarzona z ogłowiem, a chciałam podkreślić iż chodzi o "linki za które prowadzimy konia" (bardzo profesjonalne słownictwo), gdyż w filmiku SSO (Star Stable Show) była mowa o kupnie kolorów, a tu same się zmieniają wraz z ogłowiem C:

      Usuń