9.12.2015

Aktualizacja - Kuce Islandzkie!

No więc najpierw ich zdjęcia!




Piękne! Tölt wyszedł świetnie!

Oczywiście w mojej stajni nie mogło zabraknąć miejsca dla tych piękności! 

Więc przywitajmy...
SilentHero
 aka
 Saitama!






Stworzyłam dla was dwa GIFy! PS: "Saitama" to nazwa pochodząca z "One Punch Man"

Oraz...
DustPhantom
aka
Dust/Dany!



PS: "Dany" ponieważ "Dany Phantom"

Oprócz nowych, pięknych koni w aktualizacji zostały dodane:

- zadania z Radnym w Srebrnej Polanie
- nowe wyposażenie w centrum
- specjalne rzeczy w sklepach bożonarodzeniowych z okazji Dnia świętej Łucji 
- targ koni rozkłada się w FP
- ŚNIEG!

Do zobaczenia! 

+ Doszły NOWE IMIONA DLA KONI! Zrobię dla nich osobny post jutro! 






5 komentarzy:

  1. łoo... ja też kupiłam te dwa~ Ja swojego kasztana nazwałam darkangel aka Itachi
    ii
    I gniadosza Ninjaruby aka Yukki z mirai nikki

    OdpowiedzUsuń
  2. XD A ja zamiast Saitama przeczytałam Kalimata. X"DDDDDDDDDDDDD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Konie islandzkie są cudowne *_*
    Zapraszam na mojego bloga, trwa tam Konkurs:
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń