15.03.2016

Tęcze, tęczałki, tencze i tenczauki

No witam B)

Widzicie, piszę i wcale znowu nie robię miesięcznej przerwy XD
Jak wiecie, w tamtym tygodniu SSO dodało nam tęcze :D Była, a raczej jest (bo zanosi się na to, że nasze kochane kolorki zostaną z nami do następnego tygodnia) miła odmiana, ale jakże wciągająca!
Oprócz zestawu o którym był już post, mogliśmy dostać od Chauna tooony jedzenia, co na pewno się przyda! Jeżeli ktoś nie ma zamiaru oporządzać koni, to zawsze może sprzedać np. jabłka - za 20 dostaniemy 200 szylingów!

Z okazji tak niecodziennego wydarzenia, postanowiłam udokumentować każdy główny "proces" do robienia (hehehe) tęczy 

1. Wyczajenie tęczy

 2. Dojechanie do tęczy

 3. Zlokalizowanie grudek ziemi

 4. Zejście z konia i przybliżenie do grudki

 5. Rozpoczęcie procesu pozyskiwania złota

 6. Powrót na konia

 7. Odnalezienie Chauna

 8. Wymiana u skąpego skrzato-krasnala

Pięknie, nie? :)

Wykonałam też zdjęcie zapasów po pierwszym tygodniu!

A wy ile zebraliście? Pochwalcie się!


Oprócz tego, w Double zakupiłam trochę sc i kupiłam... Fiorda
Szczerze, to niezbyt podoba mi się ta rasa (lub może model) po takim upływie czasu, jednak zawsze chciałam mieć "rudzika", który zmienił nawet trochę moje nastawienie! Na nowo polubiłam rasę =)

SilentStar
aka
Kar(t)on!






Na koniec mraśna poza mnie z Aleks
Już wiecie kto wygra te cs nie? :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz