2.03.2016

Moja ocena nowych koni pełnej krwi angielskiej!

Jak wiecie, dzisiaj do Jorvik przybyły 3 nowe konie pełnej krwi angielskiej! Zacznijmy od ich pokazania

hehe


Jak widzicie kosztują 890sc

Teraz pora na ich chody - mają nowe animacje!
Z tej okazji przygotowałam GIFy, jednak bardzo się popsuły XD Może coś z nich wyłapiecie






Tak właśnie wyglądają chody, jak nie ogarniacie co się dzieje na GIFach to spoko, możecie pośledzić jakieś osoby na sosie i zobaczyć :D

Co do chodów - wyglądają dla mnie dobrze, jednak cwał jest dla mnie "dziwny"? Wyobrażałam go sobie inaczej, ale cóż widocznie tak pasowało zespołowi SSO

Teraz jedna z ich wad.. grzywa.



Dobrze widać, że SSO próbowało "cieniować 3D", jednak nie podoba mi się efekt. Na kasztanku da się to jeszcze znieść, jednak na siwku gdzie jedna strona jest ciemnoszara, a druga wręcz bijąca jasnym światłem (jakby perwol się im wylał).. Daje to bardzo zły (według mnie) efekt 2 kolorowej grzywy.

Kiedy jedyne dobre zdjęcie ma małą rozdzielczość ;-;


Jak widzicie, zrobiłam porównanie koni, zaznaczyłam na obu zdjęciach elementy, które moim zdaniem, najlepiej odwzorowują prawdziwe konie

Nie mam już chyba nic do dodania, więc podsumujmy

Zalety:
- dobrze dobrane chody
- bardzo dobrze odwzorowany model
- ciekawe umaszczenie
- dostępność od 1 lvl + możliwość kupna bez SR

Wady:
- grzywa
- zad, który zdaje się kręcić (takie "kręcenie bioderkami", jednak to tylko moje wrażenie)

Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post :)



2 komentarze: