27.03.2016

Konkurs z okazji 10 000 wyświetleń!

Już od dawna planowany, w końcu jest!



WYMAGANIA w zgłoszeniu edita
Wymaganie to bycie obserwatorem bloga! Dlatego w przypadku edita, należy wpisać swój nick na bloggerze, żebym mogła sprawdzić, czy dana osoba jest obserwatorem (dodatkowo mile widziany jest komentarz "biorę udział - "nick z gry")
UWAGA - starsi obserwatorzy czasami nie są widziani w "obserwatorach", dlatego radzę sprawdzić, czy jesteście widoczni

1. Edit

Należy zedytować jedno ze zdjęć podanych niżej, następnie wysłać na e-mail kontodosso@interia.pl 
Należy w tytule wpisać "konkurs", w treści umieścić swoje imię i nazwisko z gry oraz nick na bloggerze (!)

Do wygrania jest SR za 14 zł albo SC za 22 zł (nie obydwa!)

WYMAGANIA w zgłoszeniu do loterii
Należy być obserwatorem bloga  - tak jak w przypadku edita

Jeżeli chcesz wziąć udział w loterii, musisz napisać pod tym postem "Biorę udział", swój nick w grze (imię i nazwisko postaci). Nie zgłaszać się z anonima, bo wtedy nie mogę sprawdzić czy obserwujecie bloga (założenie konta nic nie kosztuje)

Do wygrania jest SR za 7 zł albo SC za 6 zł (nie obydwa!)

ZDJĘCIA DO EDYCJI 
(należy wybrać sobie 1)



Zwycięzcy otrzymają mój numer telefonu - nie będzie trzeba podawać mi hasła do konta.

Zgłaszać się można do 15 kwietnia 20:00
Wyniki zostaną ogłoszone 16 kwietnia

Można wziąć udział w obu "konkurencjach"



67 komentarzy:

  1. Ja tu widzę ino jedną konkurencję.. XDD
    Chyba, że jestem taka senna, że czegoś nie dostrzegam.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, już mam, sry... nie chciały mi się zdjęcia załadować. xd
      To ja biorę udział w obydwóch.

      Pytanko - ten edit to ma być bardziej taki edit "malu malu na gimpie"? czy jakieś efekty/wycinanie itd?

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Co tylko chcesz :D Może to być całkowite przerobienie, jak w moim edicie ostatnio, mogą być efekty i inne czary, a może być "malu malu" :3

      Usuń
    3. Nick w obserwowanych: Crazy Dream
      Mam tam jeszcze stary avatar... taki ciemny zarys lisa biegnącego na tle zachodzącego słońca(nie no... tam to wygląda jak czarna plama na pomarańczowym tle o.e)

      Usuń
    4. xD Samcio serio? xD Plama? xD

      Usuń
  2. Biorę udział w obu konkurencjach!
    Link: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1582622528718497&id=100009122952017&fs=4&ref=bookmarks

    ~Nellie Zebrafield :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział! Lovisa Lionstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział! :D ~ Paulina Sweetdawn

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział :) Birgit Waterstar

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w obu.
    Nick w grze - Ania Greenstar
    Nick w obserwowanych - Anna Milosz

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział.
    Nick w grze: Sandra Longhill
    Nick w obserwowanych: Sandra Longhill

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział w obu Nazwa w grze: Zelda Orangegren Nazwa w obserwowanych: Zelda Orangegren

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział. Nick w grze Karoline Crazylund
    Nick w obserwowanych Karo

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział w obu kategoriach ☺ Dasha Moonbard

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział w loterii - Alice Goldgarden. Zaobserwowałam blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział w loterii ^^ Nicole Yellowbrooke ;D Zaobserwowany! ♥
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział w loterii. Zoey Foghaven, zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę Udział (w loterii) ! Agata Cathand :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział w obu kategoriach <3 Maggie Pinkcamp - w obserwatorach M e a j k a (ze spacjami :P )

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział w loteri :)
    Margaret Wintercake

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział w loterii ❤❤
    Violeta Mightyvalley :D
    Ps. Później dodam się do obserwatora xD
    I powodzenia w wybieraniu Margaret !! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział w loterii ;) Nazwa w grze: Agata Dawntree

    OdpowiedzUsuń
  19. biore udział ♥ nazwa obserwatora Christelle Sweethand nazwa postaci Christelle Sweethand

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział w loterii, nazywam się Ivy Mouseland

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział w edicie :)
    Valentina WOlfweb

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział w loterii ;) Arisha Seanose na bloggerze i w grze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się! Robię edit i jestem Anastasia Youngstreet.

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział w loterii :))
    W grze nazywam się: Sophia Bunnyweb

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział w edicie !
    Nazwa : Elise Fastbrooke

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się na loterie i edit
    Izabella Zebrawright :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział w loterii
    Nazwa w grze : Martine Moosegirl

    OdpowiedzUsuń
  29. Już to widzę, jak robię edita ;-;
    Ale wezmę udział B)
    Obie konkurencje.
    ~Linea Snowbridge

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział w loterii ~~Elise Fastbrooke

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział w loterii-- Astrid Lionweb

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział w loterii. W obserwowanych jestem "Ktoś tam". W SSO jestem Katelen Shadowbard.

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział w loterii. W sso nazywam się Adelaide Lionwather. A w obserwowanych jestem jako Ola Ola.

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział w loterii - Katelyn Northtree

    OdpowiedzUsuń
  35. Lecę Cię zaobserwować! Może uda mi się zgarnąć te sc które mi włamywacz wydał :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział
    Elise Shortland
    (Jak coś obserwuje jako Julia Frąckowiak ) :D
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział w loterii. W grze nazywam się Avis Snowlund. A obserwuję jako Natalka Zytka. :)
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  38. Bierę udział w edicie <3 ~~ Elise Fastbrooke ~~ Mia

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział w obydwu. Obserwuję, teraz biorę się za edita :D.

    OdpowiedzUsuń
  40. biorę udział
    nick: Ana Starroad

    OdpowiedzUsuń
  41. ja w obu. Obserwuję jako JulieWolfcamp ni mam avka ;v

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w Loterii. ^^ Mój nick to Rose Queenhall.
    Ps. Widziałam Cię wiele razy w grze. *-*

    awesome-starstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział w loterii ~Carla Queenbard

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę udział, Aurora Fastgarden

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział... Ewa Fadrowska, eva Papaside

    OdpowiedzUsuń
  46. Biorę udział! :D
    W dwóch konkurencjach. Edit'a powinnam przysłać dzisiaj. Obserwatorzy: Sheja
    Nick w grze: Zsuzsanna Swiftstreet.
    ~Zsuzsanna Swiftstreet~
    http://zsuzsanna-swiftstreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Biorę udział- Brooklyn Dognest

    OdpowiedzUsuń