11.03.2016

Cały komplet "fortuna" + mój pomysł na strój z jego elementami!

Hejo :D

Jak wiecie, sso dodało w aktualizacji tęcze i wymianę na złoto, za które dostawaliśmy elementy stroju oraz tony jedzenia! Zebrałam już cały strój (przynajmniej tak mi się wydaje), więc proszę, o to zdjęcia! :D

Wersja 1















Wersja 2






Teraz mój strój! :D
Zawsze robię bonusowe komplety, więc nadaje się na cs :)




Jeździec:
- Kask: Marley (jeżeli dobrze pamiętam
- Kurtka: Centrum (jcp)
- Rękawiczki: Wymiana za kości/rzeczy typu komórki, figurki w DUD (jednak super sprawdzają się też białe lub czarne z centrum)
- Spodnie: Srebrna Polana
- Buty: Targ

Koń:
- Ogłowie: DZW
- Siodło: DZW
- Czaprak: Valedale
- Owijki: Nagroda za wymianę złota
- Koniczynka na ogłowie: Nagroda za wymianę złota
- Koniczynka na ogon: Nagroda za wymianę złota


Tutaj gratisowo super bugi uchwycone bandicamem XD 
(ja ich nie widziałam, zobaczyłam dopiero na zdjęciach... xd)

Jest jeździec bez głowy, ja jestem jeźdźcem bez ciała B)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz