28.03.2016

Śmigus-dyngus w sso i takie tam

Jako, że dzisiaj lany poniedziałek postanowiłam, że nie będę się bawić wodą tylko w rzeczywistości :D Zaciągnęłam Veronikę Sweethome i razem poszłyśmy się chlupać, żeby zadbać o tradycję również w grze :3

Tak wyglądało 90% zdjęć ._.

Wy robiliście coś związanego z laniem wodą w grze? Może mieliście ciekawe pomysły? Hehe :D
W rzeczywistości zostałam brutalnie obudzona ze snu wiadrem wody na łeb, a mój królik został zakładnikiem oraz ofiarą tortur wodnych (rodzice go naprawdę kochają), potem jadłam już sobie spokojnie śniadanie, przebrana, a tu tata turbośmieszek postanowił, że byłam za mało mokra i wylał na mnie colę (a potem razem z mamą śmieszkowali ze mnie, kiedy ja się myłam..........) Pozdrawiam mojego psa, który nie ogarniał co się dzieje i zabunkrował się w łóżku robiąc śmigusa-dyngusa rodzicom przez obsikanie pościeli XD

Tu macie mały bonus, z cyklu "muszę rysować, nie wiem co rysować, nie wiem jak rysować i nie wiem gdzie rysować"
Nie wiem co mi siedziało w głowie podczas tworzenia tego XD Dorysowywałam każdą rzecz jaka mi przyszła na myśl

1 komentarz: