23.10.2015

Przejażdżka z Jonem + fakty o mnie!

Dzisiaj postanowiłam wybrać się na przejażdżkę z moim ukochanym, wystawowym siwkiem =D Uwielbiam skoki andaluzów..










Zauważyłam, że sporo blogerek wstawia fakty. Ja też postanowiłam coś takiego zrobić :D Jak na razie, zrobię tylko 10 faktów.
1. Kocham zwierzęta, mam królika, psa i chomika
2. Nie jeżdżę konno z powodów finansowych
3. Jestem kujonem i chodzę do 3 najlepszego gimnazjum w mieście ;d
4. W tym tygodniu nie byłam w szkole z powodu choroby
5. Uwielbiam fast foody i słodycze, jem je ciągle, a i tak jestem "wieszakiem"
6. Nie jestem wgl. rozciągnięta, ale jestem bardzo szybka
7. Mam burdel w pokoju, tylko nasrać na środku
8. Nie jestem wrażliwa, mam "znudzony" wyraz twarzy tam gdzie inni płaczą
9. Bardzo lubię oglądać anime, mam na karku ponad 30 tytułów
10. Mam krzywe zęby i nie stać mnie na aparat :<


To tyle, cześć!


2 komentarze:

  1. A jakoś cię stać na star ridera i star coins na te wszystkie konie ... -.-" LoL....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mam abonament "połączony" z kontem mojej mamy :')

      Usuń