11.10.2015

Inne gry: Alicia Online!

Witom, witom :D
Mimo, że dodano Shire, nie mam weny i nie wchodzę na sso :< Wymyśliłam nową serię (skoro na sso nie wchodzę, to tym bardziej nie mam pomysłu na posty z sso związane ;-;) "Inne gry"! Będę tu przedstawiała różne gry, w które zdarza mi się zagrać :)

Dzisiejszą grą będzie Alicia Online!
Gra jest na razie w wersji beta - to jej wielki powrót! Została zamknięta kawał czasu temu, tuż po tym jak się o niej dowiedziałam.. Na szczęście teraz wraca! Aktualnie jest na etapie dodawania Petów (nie, nie papierosów), czyli zwierzaków, które mogą wykluć się z jajek :) Są również dostępne wyścigi z NPC, sklep, levele, waluta (carrots), kupno koni. Na samym końcu dojdą wyścigi Online oraz Breed! Na Breed czekam niecierpliwe :D

Więc daje wam tu zdjęcia z gry mojego autorstwa :)
Ja oraz mój startowy koń (kasztanowaty/gniady), oraz koń na którym obecnie jeżdżę

Jajko, które obecnie się wykluwa oraz szop 4 lvl. - jeden z moich 2 zwierzaków

Jedna z opcji gry - szybowanie!

Ja na obecnym koniu oraz mój drugi zwierzak - fenek

Jak widzicie gra ma wiele opcji, do tego są wyścigi :) Ja nazywam się w niej Eskalia, może kiedy dojdzie multiplayer spotkamy się?!

                 To do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz