24.10.2015

Inne gry #3

Tym razem inną grą będzie..
Transformice!
Bardzo przyjemna gra internetowa o myszkach :D Ja zarejestrowałam się na niej ponad 2 lata temu. Swego czasu naprawdę maniaczyłam w tę grę (ale statystyk jakiś wielkich nie mam), jednak później grałam w nią coraz rzadziej. Ostatnio wróciłam do grania, tym bardziej, że trwa event Halloweenowy! Mam w niej dość odmienną nazwę w porównaniu do innych gier, a mianowicie
 Mkukulka
Chciałam nazwać się "Kukułka", ale przez przypadek kliknęłam jeszcze M i wyszło właśnie to :D
To teraz zdjęcia (nie zamazywałam żadnych nazw)



Ciekawostka: nawet prowadziłam bloga z tej gry!
 Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Lol.. ja też w to gram. XD Też prawie dwa lata. ;'3

    ~~~
    Ej, nie wiem, czy wkurza Cię linkowanie.. jeśli tak.. to przepraszam.. zaobserwujesz może, polecisz.. skomentujesz?
    sso-kate.blogspot.com
    tfm-message.blogspot.com

    ~Samantha Eveningstone
    ~Kasumisw

    OdpowiedzUsuń
  2. Też gram 2 lata
    ~Juliettamorg

    OdpowiedzUsuń
  3. Też gram 2 lata
    ~Juliettamorg

    OdpowiedzUsuń