7.10.2015

Aktualizacja - Shire!

Dzisiaj nastał długo wyczekiwany dzień - zostały dodane Shire!

Nowe konie dostępne są na Wyspie Paddock oraz w Fort Pinta. Kosztują 949 sc i można je zakupić od 8 lvla.




Oprócz nowych koni, targ na Arenie Jorvik jest już gotowy i czekają na nas zadania oraz pojawiły się nowe dekoracje i sprzęt w centrum :D

Ja zostałam oczarowana modelem Shire i ich wielkością - są większe nawet od fryzów! Znalazłam jednak kilka wad: animacje morganów wykorzystane w tym modelu wyglądają czasami trochę nienaturalnie i powinni zostać wprowadzone drobne korekty, postać wsiada na shire jak na normalnego konia, opiera nogę sporo pod strzemionami. Wady są jednak niezbyt duże :D

Jak już została oczarowana - musiałam konia kupić! Kara i kasztanowata maść nie przypadły mi do gustu, ale zakochałam się w ciemnym gniadoszu *-*

  Powitajmy StormMagic aka Bilbo!

Jeżeli zastanawiacie się, dlaczego nazwałam go na cześć hobbita, tu macie odpowiedź!
Shire to miejsce gdzie mieszkał Bilbo! (ogólniej mówiąc)
Jestem fanką Władcy Pierścieni i Hobbita, więc tego szczegółu przeoczyć nie mogłam :D :D 

To tyle na dzisiaj, paa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz