10.07.2016

Nowe fryzy - hit czy kit lata?

Witam, witam

Jak zwykle pojawiam się po przerwie - no cóż, zgubiłam USB od telefonu i wyjechałam na kilka dni (niespodziewany wyjazd nad jezioro), ale powróciłam i zaczynam pisanie!

W ostatnią środę do naszej ukochanej gry zostały dodane odnowione wersje pierwszych "innych" modelów koni o nazwie konie fryzyjskie! Wiele graczy czekało na taką renowację, ale czy warto było czekać?

Zacznijmy od tego jakie maści dodano:




Jak widzicie znowu dodano "granatową" maść, ale również matową - te 2 zupełnie mi się nie podobają, dlatego wraz z Aleks zakupiłam lśniącą karą

O dziwo, tym razem możemy im zmienić grzywy! Dostępne są tylko podstawowe (19 sc)






 Co do modelu - nie zaskoczył mnie. Myślę, że sso mogło się tu bardziej postarać, jednak nie mogę również powiedzieć, że nie pasuje do tych koni. Nie podoba mi się mimo wszystko ogon, który okropnie odstaje, do tego wraz z grzywą ma na sobie za dużo "odblasków". Superowe cieniowanie ciała ratuje tą sytuację :D Do tego podoba mi się ich głowa, ale muszę przyznać, że powinny być wyższe



Teraz czas na chody - bardzie spodobał mi się kłus w przeciwieństwie do cwału







Pomniejsze animacje dębowania, cofania, stania i skakania






 Bardzo spodobała mi się animacja podnoszenia nogi, którą widzicie na poniższym zdjęciu =)






Postanowiłyśmy zmienić grzywę fryzów na końskiego boba 
hihi


Niespodzianka! Tym razem mam dla Was film z chodami - pamiętacie jak mówiłam o nagrywaniu na YT? Zastanawiamy się z Aleks nad nagraniem Let's Play'a!
Wybaczcie za złą jakość, następnym razem to poprawię :)

Podsumowując - myślę, że nowe fryzy nie są ani hitem ani kitem, może przeważają trochę nad hitem, jednak nie jestem w stanie powiedzieć jak wyglądałyby, gdyby były lepsze, więc.. :D

6 komentarzy:

  1. Margaret, pamiętasz mnie z wczoraj? Spotkałyśmy się przy Jasperze w DZW po tym jak zrobiłaś wyścig. Poprosiłam Cię o skreena :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ze wszystkim ^^❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najładniejszy granatowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubie fryzy z inna grzywa niz jest teraz ^^ Np: koreczki, czy te zwkle

    OdpowiedzUsuń