30.07.2016

Challenge - Trudne początki

Ostatnio Zita Queencamp nominowało mnie do challenge'a Lany Hawkson (KLIK do niego) polegającym na dodaniu jakiegoś starego zdjęcia z sso i opisaniu początków swojej gry

Zdecydowałam, że to nawet spoko pomysł, więc biorę udział! :D

Zdjęcie nie jest bardzo stare, ale najstarsze jakie znalazłam

Swoją grę zaczęłam w 2012 roku, ale nie na tym koncie. Przed Margaret Archwood było jeszcze jedno konto, na którym grałam jakieś 5 miesięcy, po czym była wielka przerwa w graniu - ostatecznie zapomniałam hasła i tak powstałam obecna ja =) Dodam, że nazwisko było inne, ale oczywiście nie znałam wtedy tak dobrze języków obcych i pokićkałam wszystko xD Zaczynając, przez jakieś 2 miesiące nie miałam SR i codziennie wchodziłam po to, żeby pojeździć galopem między Moor a FP - chciałabym, żeby tamte czasy wróciły! Potem, kiedy już zakupiłam SR i pojawiały się co raz trudniejsze zadania, wpisywałam ich treść w google, bo nie miałam pojęcia co robić (był ze mnie mały berbeć nieznający inglisza), poznawałam innych polskich graczy, niestety prawie wszyscy już nie grają ;( Mojego pierwszego konia zakupiłam po dodaniu kucyków, więc sporo z tym czekałam

Nominuję:
Kate Rainpaw
Charlotte Birchbear


7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohohoh koffam te posty :DDD (jestem wszędzie) xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Wykonałaś challenge :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacie, ten post jest już na każdym blogu xD
    Nie będę się rozpisywać na ten temat, stwierdzę tylko że jak na *prawdopodobnie* niski poziom z pierwszego zdjęcia miałaś bardzo dużo koni.
    Super!

    Pozdrawiam,
    Mój blog o SSO-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy HACK do STAR STABLE http://filesfolders.pl/26448

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej najlepszy ban od STAR STABLE xD!
      Tak wgl to jeszcze żyjesz? Bo tak coś ostatnio nie było postów :c

      Usuń