26.06.2016

Komplet a'la Marg powraca

Tytuł posta mówi za siebie! Dzisiaj ostatecznie powracam, możecie dodać 26.06.2016 (piękna data hehe) do spisu świąt!

Od dzisiaj posty będą często (będę się motywować), ale co za tym idzie, nie zawsze będą one o SSO - w końcu sporo tematów tej gry zostało już wyczerpanych
(Jednak nie powstrzyma mnie to przed dodaniem postu m.in. o ładnych drzewach w JG) 

Zacznijmy jednak od kompletu, nadaje się on do CS i do trenowania (robię tylko takie, mam fetysz szybkości :(( )





Postać:
-Kask: Zachodni Przylądek (GHV/DZW)
-Bluzka: Centrum jeździeckie srebrnej polany
-Rękawiczki: JCP 
-Spodnie: Miasteczko Srebrnej Polany (ważne, muszą mieć 5 jazdy)
-Buty: Targ (pasują każde czarne buty z +4 jazdy) 

Koń:
-Ogłowie: Jarlaheim*
-Siodło:  Jarlaheim*
-Czaprak: Fort Pinta
-Podkowy: Podkowy z zadań, jednak na Targu lub w Valedale można kupić podobne
-Owijki: JCP

*Można zastąpić czarnym sprzętem (siodłem i ogłowiem), ja dobieram w zależności od maści konia


I to tyle z kompletów! Jutro pojawi się następny post, a jego treść zachowam jednak w sekrecie (hehe)
Do jutra!

6 komentarzy:

  1. Ale ładne drzewa w JG to bardzo interesujący temat

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo z tym, że kupuję rzeczy tylko z najlepszymi bonusami do szybkości itp.
    BTW - bluzka... um... w sensie z Winnicy?

    *dławi się, gdy czyta słowo "fetysz"*
    NIECH MNIE KULE BIJĄ! USUŃ TO! Jakoś inaczej to wyraź! Wyggogluj sobie to słowo i się zastanów, czy wszyscy to dobrze odbiorą oraz miej na uwadze to, że nie wszyscy grający na SSO mają +13 lat (nie chcę nikogo urazić)...

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. «przedmiot mający przynosić szczęście» <-- O tą definicję mi chodziło :D Kiedy mam maksymalną szybkość i jazdę zaliczam wiele mniej failów, ogółem rozmawialiśmy na polskim (ale z panią od WDŻ) o znaczeniach tego słowa, więc myślałam, że będzie tu pasować :<

      Usuń
    2. A, no tak - bluzka z Winnicy

      Usuń
    3. Dlatego napisałam "(...) i się zastanów, czy wszyscy to dobrze odbiorą(...)"
      W sumie, to "talizman" ma takie samo znaczenie.

      Nie zmienisz tego, co nie? xd
      Pozdrowionka
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  3. Link do mojego bloga: pandawsso.blogspot.com

    Zapraszam serdecznie Margaret!

    OdpowiedzUsuń