25.04.2016

Nowy teren + NAJLEPSZY KONKURS SSO

Więc najpierw o KONKURSIE!

SSO Ogłosiło na instagramie konkurs, polegający na stworzeniu WŁASNEGO KONIA! Należy klikać kolejno odpowiednie nam dodatki typu maść, grzywa, dodatek. Co więcej, możemy stworzyć konia BAJKOWEJ, BAJECZNEJ maści - najbardziej oryginalnego na Star Stable!
Żeby dowiedzieć się więcej, wejdź w link! https://www.starstable.com/en/my_starstable_horse

A teraz sporo zdjęć z nowego terenu, o którym nie było posta (uznałam że recenzji jest i tak za dużo), sam teren bardzo mi się spodobał, a zwłaszcza dzikie konie :D

































































































































2 komentarze:

  1. Mi tam teren całkiem przypasował, głównie ze względu na te skały których ułożenie przypomina nieco angielskie Stonehenge. Minusem jednak pozostaje fakt, że cały ten OGROMNY teren (bo umówmy się, jest on większy od KRAIN dla początkujących bez SR) jest praktycznie pusty. Jedna wioska i kilka sklepów nie zrekompensuje pustki otaczającej to miejsce. Mam nadzieję że z czasem coś tu dodadzą bo ja w czymś takim nie wytrzymam.
    Dużym plusem jest także soundtrack. Jest tak genialny! Przypomina mi nieco Meridę Waleczną i generalnie stare, legendarne pieśni wikingów. Ohh, gdyby tylko jacyś się tam znaleźli, byłoby genialnie! <3

    Poza tym Twój blog jest bardzo ładny i przejrzysty, więc zostaje na dłużej:)
    ♥MÓJ BLOG O SSO-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię, chętnie zajrzę również na Twój blog :)
      Według mnie mogliby dodać tam jeszcze kilka postaci, może jakąś stajnię :D Misja w stylu "ostatnio sporo chmur zgromadziło się nad Półwyspem, zbuduj schronienie dla moich dzikich koni" :D

      Usuń