13.04.2016

Góra Lodowa czyli foki na nowym terenie

Dzisiaj, jak zwykle w środy była aktualizacja!

Nie przyniosła ona nic nowego, znaną nam już górę lodową, która zatrzymała się na Zapomnianych Polach od strony DZW:

Na niej mroźno, wietrznie, biało..







A jako, że zimno, to również jakieś zwierzęta z lodowatych klimatów musiały się zabrać! Były to oczywiście foczki, razem z nimi kilka ciuchów
 (ciekawe z czego je zrobili, podejrzewam, że futro jakiegoś zwierzątka musiało się przydać........)

Chociaż mam już kilka fok, postanowiłam dokupić jeszcze 2, bo w sumie rzadko dodają ten "inny typ targu"

Bolesław Chrobry!


Bipper!



No, ale najważniejsze! A dokładniej zajawka nowego terenu!

Jak już nam wiadomo, będzie to niżej zaznaczony obszar:

 Więc, czas przyjrzeć się innym elementom zwiastuna!  

 1.  Jak widzieliśmy, na wyspę będziemy mogli dostać się łódką, jednak co z promami? Czy łódka będzie jedynym środkiem transportu?

Myślę, że łódka będzie pewnie dostępna tylko dla graczy z powiedzmy, 16 lvl - może dlatego nie robią promu, np. nie mogli zablokować tego rejsu dla osób z niższym poziomem?

Niżej jest pokazane miejsce, na którym prawdopodobnie będziemy wysiadać. To jednak w połowie niszczy wcześniejszą "tezę", jednak nie będę tego wyjaśniać i poczekam na otwarcie terenu, żeby się upewnić :)


 2. Ukształtowanie, głazy, ozdoby 

Na trailerze widzimy sporo elementów - między innymi skalne przejście, pewnie skała u góry stanie się również mostem, jestem ciekawa, czy są tylko te głazy tworzące przejście, czy oprócz nich jest więcej większych kamieni tworzących coś bardziej rozległego


Tu z kolei widzimy Stonehenge wersja SSO, jednak w środku jest tajemnicze drzewo, oczywiście po jego zobaczeniu przychodzi na myśl tylko jedno: QUESTY!

W dodatku w dalszej części jest sporo małych kamieni



Jak widać, wyspa pełna jest różnorodnych formacji skalnych, jednak na tym zdjęciu (tym fragmencie filmu), można dostrzec kawałek jakiejś mniejszej wysepki, może to Chlebowa wyspa?

3. Zabudowania, miasta 

W oczy rzuca się głównie ta mini farma, może oprócz niej będzie tam również stajnia, a nawet możliwość kupna konia? Mam nadzieję, że to tam znajdować się będą słynne już stajnie Buttergood

Jakże piękne rozmazane zdjęcie :) Za to, w oczy rzucają się piękne kwiaty! Sama trawa bardzo mi się podoba, ma taki niby soczysty kolor, chociaż może bardziej pasuje określenie miękki? To nic, że nie te 2 określenia nie mają ze sobą nic wspólnego xD Ale wracając do tematu, flora zapowiada się świetnie


I latarnia nocna na niesamowitym, gwieździstym tle.. Zdjęcie mnie oczarowało, coś mi mówi, że będą tu niezwykłe sesje zdjęciowe =D
 4. Zwierzęta
Chyba każdy zauważył, śliczne, majestatyczne, dynamiczne stado biegnących koni! Rzecz jasna, jak na razie na usta nasuwa się odpowiedź: dzikie konie. Jednak, zawsze może wyjść na to, że stado należy do rodziny z wymienionej farmy.. ALE NIE TRAĆMY NADZIEI



Okropnie podobają mi się maści naszych mustangów D: Niech tylko dodadzą funkcję łapania i oswajania... XD


 5. Nazwa

Jedna z najważniejszych! Po angielsku nazwa nowego terenu to South Hoof Peninsula
co na język polski można przetłumaczyć jako Półwysep Południowego Kopyta



SSO zapowiedziało,że temat nowego terenu pojawi się w SSS w następnym tygodniu! Kto wie, może również wtedy dodadzą nasze Południowe Kopyto? :) 

Już widzę ten skrót PPK

3 komentarze:

  1. Półwysep zapowiada się bardzo ciekawie,nieprawdaż?
    Nie mogę się doczekać ujrzenia "na żywo"galopujących mustangów i tych cudnych formacji skalnych...
    Co do stajni,być może mogą to być też stajnie Winterwellów? Ktoś o nich coś słyszał,bo ja nie.
    I jeszcze jedna sprawa:prom.Byłam bugiem (zła ja) na PPK i widziałam "kawałek" wejścia na prom,jeśli moge to tak nazwać...
    Ps:Pozdrawiam ;)
    Anastasia Youngstreet

    OdpowiedzUsuń
  2. Półwysep zapowiada się bardzo ciekawie,nieprawdaż?
    Nie mogę się doczekać ujrzenia "na żywo"galopujących mustangów i tych cudnych formacji skalnych...
    Co do stajni,być może mogą to być też stajnie Winterwellów? Ktoś o nich coś słyszał,bo ja nie.
    I jeszcze jedna sprawa:prom.Byłam bugiem (zła ja) na PPK i widziałam "kawałek" wejścia na prom,jeśli moge to tak nazwać...
    Ps:Pozdrawiam ;)
    Anastasia Youngstreet

    OdpowiedzUsuń
  3. HYHYHYH
    ja już mam nawet inwentarz naszykowany, wraz z stylizacją na nowy teren, koniem i do tego mam trochę sc B)

    OdpowiedzUsuń