1.04.2016

Nowy koń!

Powitajmy

 BraveKnight
aka
Gigant!

10 komentarzy:

  1. Czy jak kupię tego wielkoluda to po Prima Aprillis też go będę miała, bo sie zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, pewnie dlatego sso dało zapowiedź zmian w stajni, bo będą je dla niego powiększać
      ~Marg

      Usuń
    2. A tak w ogóle to na tym koniu naprawdę się da jeździć czy ty zrobiłaś przeróbkę? xD

      Usuń
  2. Hmm pomysł na kleksy... czyżby? Nie wspomnę już, że miałam to pierwsza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie jestem taka jak nie powiem kto i nie napiszę o tym na swoim blogu :'(

      Usuń
    2. O kleksach nie miałam pojęcia i początkowo chodziło mi jakby o ślady krwi, ale uznałam to za zbyt drastyczne =D

      Usuń
    3. przeraziłabym się xD

      Usuń
  3. To zdjecie jest wklejone mistrzu.

    OdpowiedzUsuń