27.09.2015

Wielki powrót!

Witajcie! Nie było mnie przez kawał czasu, ale w końcu się zebrałam i postanowiłam znowu wrócić :) Nie było mnie przez szkołę, wycieczkę oraz przez zwyczajny brak chęci do gry :/ Nawet zadań z aktualizacji jeszcze nie zrobiłam, ogólnie od jakiegoś tygodnia nie wchodziłam na sso. Jednak urodziny gry i te wszystkie zajawki zrobiły swoje i powoli wraca mi chęć do życia pośród koni (:

Jak już wiecie, zostało zapowiedziane mnóstwo rzeczy: prowadzenie konia, nowy obszar, 2 nowe rasy. W tamtą środę m.in. wyszły na jaw, że jedną z tych ras będzie Shire :D Do tego doszły 4 dni kodów, dzisiaj był ostatni! Ale to nie wszystko, na końcu filmiku z dzisiaj zostaje ujawnione, że.. nowym obszarem będzie POŁUDNIOWA CZĘŚĆ URODZAJNYCH HRABSTW! Teraz tylko czekać..


Wszystkie 4 kody to:
SILVERGLADE

GOLDENHILLS


DINOVALLEY

FORTMARIA

Co do ostatniego - tak właśnie będzie się nazywać jedno z nowych miast!
Jako ostatnie, macie tutaj zajawkę:
                       
To do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz