13.09.2015

Film na wieczór #5

Dziś tak jak obiecałam, będą 4 filmy! Postarałam się wybrać każdy z innej kategorii :)
Więc, najpierw romans!
 A dokładniej.. Wiecznie żywy!
Jest to komedia romantyczna opowiadająca historię zombie R, który pierwszy raz coś poczuł, była tym miłość! Sama nie lubię tych filmów, w których potwory są kreowane na przystojniaków itd., ale tu zostało pokazane całkowicie inne podejście do naszych zombie, myślę, że warto go obejrzeć! :)


Filmem numer 2, a dokładniej komedią, jest...
Duże dzieci!
Komedia opowiada o wspólnych wakacjach przyjaciół ze szkoły oraz ich rodzin. Mężczyźni postanawiają pokazać swoim dzieciom, jak bawiono się kiedyś :D Na to miejsce miałam sporo innych komedii, ale uznałam, że ta będzie w sam raz. Oprócz tego, film ma 2 część (którą też polecam) :)


Na 3 miejscu pojawia się horror,a mianowicie..
Zejście!
Co do horrorów - miałam ich jeszcze więcej niż komedii, ale ten jest bardzo dobry. Jest w nim sporo napięcia, należy do tych "nowszych" oraz wszędzie nie latają flaki (akurat ja lubię takie obrzydliwe, ale podejrzewam, że większość czytających już nie).
Opowiada on o grupce dziewczyn, które są grotołazami. Postanawiają odkryć wcześniej nie zbadaną jaskinię i zostają w niej uwięzione. Jednak oprócz nich, jest tam też ktoś jeszcze...
Film również ma 2 części, ale według mnie 2 nie jest tak dobra jak poprzednia.


Ostatnim filmem jest film przygodowy, fantasy chociaż może bardziej Sci-Fi, jest nim..
Jurassic World!
Byłam na nim w kinie i mogę powiedzieć, że wymiata! Oczywiście nie przegoni pierwszej części Jurassic Parku, ale według mnie wyszedł świetnie :D Efekty i fabuła są dobrze przemyślane, ale nie zgapione całkowicie od poprzedników. Mamy w nim również nawiązania do starszych części ;)
Jak się można domyślić - opowiada o "świecie" rozrywki na legendarnej wyspie ze starej części. Tym razem wszystko poszło wyśmienicie - park odwiedzają miliony ludzi rocznie, wybiegi są dobrze zrobione i nie da się ich zepsuć. Mimo wszystko właściciele parku postanawiają pójść krok dalej - stworzyć następny gatunek dinozaura. Nie spodziewali się jednak, że będzie on inteligentniejszy od  nich samych...


Oprócz tego na angielskim sso pojawiła się zajawka niszcząca system! Zapowiedziane zostały długo oczekiwane aktualizacje - z prowadzeniem konia! Zostałyśmy również poinformowane o dwóch nowych rasach koni oraz otwarciu nowego terenu, więcej informacji już w urodziny SSO - 2 października! Nic tylko czekać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz