25.05.2016

Nowe walijczyki!

Dzisiaj środa! Początek długiego weeekendu :D (przynajmniej dla niektórych)
SSO nareszcie dodało następne 3 maści naszych w połowie nielubianych kuców walijskich

Przyznam, że zaskoczył mnie siwek i ostatecznie to jego kupiłam zamiast kasztana

Kuce kosztują 790 sc



Jak już pewnie zgadujecie, standardowo zakupiłam 2 maści:


ClassyBullet
aka
Steampunker!




MirrorEscape
aka
Bond!




Ocena kuców pojawi się w przeciągu długiego Weekendu, więc bądźcie czujni :D

Oprócz koni, dodane zostały ciuchy w centrum
Alee..

Tym razem Star Stable Show było bardziej ciekawe: Po pierwsze, został nam przedstawiony pomysł na nowych Jeźdźców Dusz! Według mnie jest bardzo ciekawy i warty zapauzowania filmu :D



SSO oznajmiło również, że wybrało już zwycięzcę konkursu na instagramie, jednak jeszcze nie został pokazany




1 komentarz:

  1. A ja mam już własną... teorię? na temat szkiców :D
    Jak nam wiadomo, gdy sso dodaje nową grafikę dzieje się coś w danym miejscu/u danej postaci.
    Szkice dotyczą jeźdźców dusz...A jednym z nich jest Anne!
    Czy pod tym niewinnym pokazem szkiców i projektów kryje się coś więcej?

    OdpowiedzUsuń