13.05.2016

Most do dzikokoniolandi i dżampreza SGC

Oczywiście, piszę jak zwykle po 2 tygodniowej przerwie XD
Uznałam, że zrobię post z oceną kuców walijskich, kiedy SSO doda pozostałe maści, chyba tak będzie lepiej

W środę nasza kochana ekipa dodała zadania z mostem do PPK, questy były nawet ok (dziękujmy bogom za możliwość kupna surowców za szylingi), most w 100% się przydaje i wygląda dla mnie bardzo estetycznie oraz ładnie






jestem zauroczona tym zdjęciem hihihih



Oprócz tego, SGC obchodziło 2 urodziny! Marg fotograf cyknął oczywiście kilka zdjęć


oszukały mnie i nie powiedziały, że spodnie inne >.>
krąg samouwielbienia 


 A teraz ogłoszenia paranormalne:

Jak zauważyliście, wszystkie serie są zawieszone, ale postaram się dodać post z serii Cs'owe stroje i Inne gry, kiedy ogarnę jakie serie tu w ogóle były (heheszki XD) zrobię jakąś pierdołę typu plan tygodnia, w którym zamieszczę informacje o dziennych postach
W czerwcu postanowiłam wziąć się za kanał na YT (mam na nim aż 2 filmy uau) i może coś ponagrywać (typu poradnik jak zabić się na 100 sposobów [znaczy w sso hehehehehehhehe])
Jako, że ostatnio bardzo pilnie trenuję konie (-.-), zaczynam również uaktualniać zakładkę "konie" - zawsze kiedy pojawi się większa ilość zdjęć, zostaniecie poinformowani

No to koniec ogłoszeń i pamiętajcie: mleko i ogórki to niedobre połączenie!
Bayu bayu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz