23.01.2016

Wasz ulubiony, profesjonalny, bogaty, biedny, piękny, majestatyczny i skromny gracz tu ciągle jest!

Sporo się już nie pisało :x

Co ja poradzę, że na naszej ukochanej grze już nawet nie słychać świerszczy bo z nudy się wyniosły? No chyba, że to ja to z SSO wyrastam D:


Nie, raczej nie   lol

Ostatnie dni spędziłam w szkole (odkrycie!1!!), półrocze poszło ok, nawet z kimś się zaprzyjaźniłam (biedna dziewczyna, możecie się już za nią modlić)
Oglądam sobie różne anime i takie tam
Simsy też odpaliłam!1!!1!!

A i nawet coś tam rysuje na tablecie graficznym

No chyba koniec meldunku, bo o czym ja mam pisać? ;v
Blog z opowiadaniami to nie jest
Z modą też nie
Z fejmem też nie

Seszyn profeszyn zadoświecieszyn


Ja go rysowałam!1!1!
Cyklop tu macz

2 komentarze:

  1. Najs tu micz ju egen. XDDD

    Koniec końców kupiłam tego kuca, co ty najwidoczniej też masz. ;d lol.
    A czo do smokeła - wow. Czy on płacze krwią? B)

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nasze kuce są rozdzielonymi po urodzeniu bliźniakami ;d
      Mam fazę na malowanie każdej postaci jako płaczącej, winc smok też musiał beczeć (a krew to super klimatyczna, oryginalna i inne wow wow wow) c;

      Usuń