25.01.2016

A gdyby tak.. Początek dnia w SSO był realny?

Moje szare komórki jedząc pączki i pijąc colę, wpadły na genialny pomysł ;d Wena jest? Jest! To do dzieła!



Najpierw trzeba zjeść śniadanie..




Teraz pora na poranny jogging do stajni





 W stajni już czeka na nas konieł 


 Trzeba go oporządzić!




 Po oporządzeniu czas na ubieranie siodłanie







 Postać również zrzuca kurtkę



 No to rozgrzewka!










 Specjalnego chodu naszej rasy również



 Rozgrzani? Rozgrzani! To teraz do podwózki









 I jesteśmy!




 Pora zacząć trening!



I jak? Podobał się post?
Ten styl pisania niezbyt (czyt. wcale, nie lubię go, jest nie wow) do mnie pasuje ;d
Ale co nuda robi z człowiekiem?! Niedługo zacznę pisać na czacie
 "kto bawji sje w obuz pirze 69666333"

Marg odmeldowuje się 

4 komentarze:

  1. Jest to dobre dla osób, które od rana siedzą na grze. Gdybym z moją małą ilością czasu wieczorem miałabym robić te wszystkie czynności nigdy raczej bym nie wyrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomyseł Margusiu ;)
    Ja wchodzę karmię konie, robię z 3 wyścigi i biorę się za zadanka, ale ostatnio przeżyłam załamanie gdy zobaczyłam jak daleko mam miejsca do odkrycia w Dudolandii.
    Chociaż ostatnio dosyć dużo zajmuje się klubem (Enigma Jumpers Club serdecznie zapraszam xD)
    Pozdrawiam i smacznej kanapki z Margaryną ( ja tak tylko żartuje nie jedz siebie) życzy Elise Shortland ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Mam pytanie czy mogla bym wykorzystac ten pomysl na mojego bloga,ale spokojnie napiszę z kogo bloga to wzielam i jak sie nazywasz :) ;)
    Z gory dzieki ♡♡
    Viol

    OdpowiedzUsuń