30.08.2015

Rajd z Melissą i Veroniką

Dzisiaj był rajd z okazji zakończenia wakacji (:C). Prowadziły go Melissa Seahall i Veronika Goldmountain. Ja oczywiście się spóźniłam i załapałam na końcówkę :D (Wow, mam aż 2 zdjęcia)


Oprócz tego Pani Ola dodała na FB informację o jutrzejszym rajdzie:
Dobry wieczór!
Rajd z okazji zakończenia wakacji? Tak!
Dla Was to ostatni dzień przed szkołą, a dla mnie pierwszy dzień pracy po ponad miesięcznym urlopie. Z tej okazji organizujemy mały rajd.
Jutro zbiórka przy krowie w Moorland - najpierw Ciastko (serwer Cookie Valley) o godzinie  12.00, a o 13.30 Miodek (serwer Honey Valley).
Do zobaczenia! Emotikon heart
Ps. Niestety nie każdy będzie mógł mnie zobaczyć. Serwery pozwalają na zobaczenie wokół siebie około 60 graczy. Mam jednak nadzieję, że nie przeszkodzi nam to w dobre zabawie.

Co do zapowiedzianej serii - pierwszy post pojawi się jutro. Cała seria będzie miała 2 lub 3 posty i będzie dotyczyć szkoły :D Nic się na sso nie dzieje, więc to będzie miłą odskocznią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz