19.08.2015

Aktualizacje i nie tylko

Dzisiaj jak w każdą środę są aktualizacje:
- poprawiona grafika
- kra lodowa i foczki w GHV
- nowe ubrania w centrum
- nowe nazwy klubów
- usunięcie drzwi otwartych w Stajni Jorvik

Zrezygnowałam z opisania nazw klubów, ale mam coś w zamian. Mianowicie, kiedy jechałam do centrum autobusem, wysadziło mnie w "Zielonej Krainie" (pewnie znacie ją już z innych blogów).  Jestem pewna, że to miejsce będzie kiedyś normalnym obszarem, więc jeżeli nie chcecie psuć sobie niespodzianki to nie oglądajcie tych zdjęć.

SPOILER
Kraina jest w górach pomiędzy jeziorem Valedale, a Firgrove. Widać również góry z DUD.
 KONIEC SPOILERU


SPOILER (zdjęcia)












Zdjęcia są w losowej kolejności.

KONIEC SPOILERU


Oprócz tego kupiłam 3 foczki:


Zrobiłam obróbkę, ale się nie zapisała, więc podziwiajcie mój ekwipunek :d

To nie wszystko! :) Wytrenowałam Hawka oraz zakupiłam skarogniadego Morgana (resztę sc zostawiam na nowe maści)
Hawkchaser
  Powitajmy RockHeart, a więc Kamienne serce (tak prawie xd) :D
RockHeart Aka Talos


2 komentarze: