21.07.2015

Wygrana!

Pierwszy raz wygrałam konkurs w SSO *-* Zwyciężyłam w konkursie Pauli WolfBell, na temat "Mój przyjaciel w SSO" Tutaj macie moją pracę (napisałam wierszyk):

Mój przyjaciel na SSO

Tyle tu kamieni, drzew i stajni
Tyle postaci, koni, dzieciarni
Jednak ja mam jedną osobę, jedną rzecz
Ona nie zostawi mnie, ja nie zostawię jej!

Nieważne jak zła była sytuacja
On niby rycerz na białym rumaku się zjawiał
Wyciągał kopyta ze szczelin, chronił od użądleń pszczelich
Mój własny bohater, mentor mój

Mowa jest oczywiście o Kierowcy podwóżki z krain Jorvik
Ma on trzy samochody z przyczepą - różowy, niebieski, czerwony, bo kto zabroni?
Przyjedzie za mną wszędzie - do DUD, UH, czy na sam szczyt gór wjedzie
Mój Anioł Stróż! Nie oczekuje niczego w zamian - Wystarczy mu moje bezpieczeństwo

Jak mu to wynagrodzić?
Przecież wjechał do kryjówki niedźwiedźia
Morze przepłynął
Portal znalazł

Kocham Cię kierowco tej pseudo ciężarówki!
Nigdy swej twarzy nie pokazałeś
Jednak wiem, żeś Ty jak MacGyver!
Dasz radę nieistotne, czy to rekiny, czy mrówki!

Nie zmieniaj się nigdy,
Wiąż sznurówki
Bo co ja bym zrobiła
Gdybym Ciebie straciła?


Wygrałam 820 sc c:

1 komentarz: