19.07.2015

QAB

Heju, znowu ;D
Mandy Applestar nominowała mnie do QAB :)
1.Twój ulubiony kolor?
Moim ulubionym kolorem jest czarny, na drugim miejscu fioletowy (ciemny)
2.Twoja ulubiona rasa i dlaczego?
Moją ulubioną rasą w SSO jest koń oldenburski - zawsze wydawał mi się "dostojny" oraz jego umaszczenie było inne. W realu na pewno są to mustangi. Za ich wolność i bajkę "Mustang z dzikiej doliny" :)
3. Co byś chciała aby SSO dodało?
Hymm, dużo tego jest. Chciałabym np. system własnego modelowania grzywy, ogona oraz włosów postaci :)
4. Co oprócz koni i SSO lubisz?
Króliki miniaturki (sama mam jednego) i jedzenie ;D
5. Co robisz oprócz grania w SSO?
Aktualnie chodzę do Szkółki jeździeckiej, gram również w inne gry 
6. Co sprawiło, że zaczęłaś grać w SSO?
Potrzeba jazdy na koniu. Zaczęłam grać jakieś 3  lub 2 lata temu, kiedy nie mogłam jeździć w realu.
7. Lubisz bardziej skoki czy ujeżdżenie? Dlaczego?
Zdecydowanie skoki. Dawka adrenaliny jest tu większa, większe niebezpieczeństwo.

Moje pytania:
1. Posiadasz jeszcze jakieś zwierzęta?
2. Twój ulubiony komplet na SSO?
3. Wolisz chodzić do kina, czy oglądać filmy w domu?
4. Chciałaś napisać kiedyś własną książkę, opowiadanie?
5. Kim chcesz zostać w przyszłości?
6. Miałaś kiedyś dłuższą przerwę od SSO?
7. W jakie inne gry grasz (oprócz SSO)?

Nominuję:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz